فرورتیشآنلاین: ماجرای کوروش کمپانی ابعاد گسترده و پیچیدهای دارد. شرکتی که مدعی شده بود گوشیهای آیفون را با قیمتی ارزانتر از بازار ایران میفروشد و توانست با بهرهگیری از علم مهندسی اجتماعی نظر بسیاری را به خود جلب کند، اما در نهایت رسانهها با اعلام خبر خروج مالک آن از کشور، مشتریهایش را مالباخته نامیدند.
کوروش کمپانی چند سال اخیر به تقلید از روشهای تبلیغات کار و کسبهای بزرگ فعال در حوزه فروش موبایل مشغول بود، به طوری که حتی نام و لوگوی خود را از «صالح کمپانی»، یک شرکت معتبر خدمات فروش و تعمیر آیفون در ایران اقتباس کرد.
همچنین شعاری که این شرکت برای معرفی خدمات تعمیر موبایل روی بیلبوردها نوشت، مشابه شعار تبلیغاتی «دیجی سرویس» در گذشته بود.
فرورتیش رضوانیه، روزنامهنگار محقق، درباره وقایع بازار تلفنهمراه ایران و ابعاد تخصصی فعالیت کوروش کمپانی با «صالح محمدی»، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار صالح و مالک صالح کمپانی، گفتوگو کرده است.