۱۴۰۳-۰۲-۰۸
  • facebook
  • twitter
  • telegram
  • instagram

کشف سلاح گرم در بازرسی از ملک آلن دلون

  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۵

فرورتیش‌آنلاین: پلیس فرانسه در جریان بازرسی یکی از املاک آلن دلون، بازیگر مشهور سینما که به دستور دادستانی انجام شده بود، ۷۲ قبضه سلاح گرم و بیش از ۳۰۰۰ گلوله را کشف و ضبط کرد.

این تحقیقات قضایی در پی شکایات و تنش میان فرزندان آلن دلون همچنین اختلافات آنها با هیرومی رولین، شریک زندگی او آغاز شده و در حالی در جریان است که وضعیت سلامتی این بازیگر ۸۸ ساله «بسیار ضعیف و شکننده» توصیف شده.

بنا بر گزارش دفتر دادستانی، اسلحه‌هایی که در ملک این بازیگر مشهور در منطقه «دوشی» فرانسه کشف شده، بیشتر جنگی و کلکسیونی است.

عملیات جستجو در روز ۲۲ فوریه انجام شده و بررسی‌ها نشان داده است که این بازیگر هیچ مجوزی برای نگه‌داشتن سلاح گرم نداشته است. به همین دلیل دادستان تصمیم گرفته است تحقیقاتش را در موضوعاتی چون «نگهداری غیرقانونی سلاح» ادامه دهد.

بنا بر اعلام دفتر دادستان، از مجموع ۷۲ قبضه سلاح که در جریان تحقیقات کشف شد، برخی در دسته A قرار می‌گیرند که گروه سلاح‌های گرم و تجهیزات جنگی است و برخی در دسته B که سلاح‌های ویژه ورزش‌های تیراندازی هستند و البته برای مقابله با خطر نیز استفاده می‌شوند.

بازرسان همچنین یک «میدان تیر» را نیز در این ملک پیدا کردند.

اگرچه علاقه آلن دلون به اسلحه خبر جدیدی برای جامعه فرانسه نیست، اما هیچکس انتظار نداشت که جست‌وجوها در ملک او به کشف یک زرادخانه منتهی شود.

تحقیقات پلیس فرانسه همچنین نشان داد، یکی از پزشکانی که تابستان گذشته آلن دلون را معاینه کرده، به این موضوع اشاره داشته است که او از نظر روحی در وضعیت بسیار بدی قرار داشته و به نظر می‌رسد که دیگر در انتظار چیزی نیست. این پزشک همچنین در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده بود که او با چنین وضعیت فرسودگی جسمی و روانی حتی با خطر خودکشی نیز روبرو است.

بر همین اساس در میانه دعوای حقوقی اعضای خانواده آلن دلون این پرسش مطرح شده است که چگونه او را در این شرایط روحی با چنین مجموعه‌ای از اسلحه‌ها تنها گذاشته‌اند.

دعوای حقوقی سه فرزند این بازیگر در حالی ادامه دارد که پزشکان او را از نظر فیزیکی کاملا وابسته به دیگران توصیف کرده‌اند.

آلن دلون تاکنون چندین‌بار دچار سکته مغزی شده و پزشکان می‌گویند ناتوانی جسمانی‌اش تا به اندازه‌ای است که او را در معرض تسلیم مقابل افرادی قرار می‌دهد که در بالین او حاضرند.

پیش از این نیز یک بار دیگر اسلحه‌های آلن دلون خبرساز شده بود. در سال ۲۰۱۱ میلادی در پی یک تیراندازی تصادفی با یکی از اسلحه‌های کلکسیون او در طبقه هفتم آپارتمانش در ژنو، یک نوجوان اسپانیایی به شدت مجروح شد.

در آن زمان، آلن فابین دلون، پسر کوچک آلن دلون که ۱۷ سال داشت، یک مهمانی را برای دوستان ثروتمندش ترتیب داده بود. در آن روز پدرش در خانه غایب بود و جوانان میهمان در میانه تفریح و نوشیدن الکل، در جریان بازی یا درگیری، با یک تپانچه قدیمی آلن دلون اقدام به تیراندازی می‌کنند که باعث جراحت شدید یک دختر جوان می‌شود.

یورونیوز

خبرها