۱۴۰۳-۰۸-۰۹
  • facebook
  • twitter
  • telegram
  • instagram

فراگیر شدن روش‌های غیرمعمول تبلیغات در اینستاگرام

  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۹

فرورتیش‌آنلاین: آیا شما با دیدن این سبک تبلیغات به سمت چنین خوراک‌پزی‌ها جذب می‌شوید؟

اگر پاسخ‌تان منفی است، باید بدانید بسیاری از کاربران اینستاگرام به تماشای این ویدئوها علاقه زیادی دارند و حتی به معیارشان برای سنجش اعتبار و کیفیت کار و کسب‌ها تبدیل شده است.

در این میان گروهی از اینفلوئنسرها به دیده شدن غذاخوری‌هایی کمک می‌کنند که با استفاده از شگردهای نمایشی مشتری جذب می‌کنند و از این راه درآمدهای قابل توجهی دارند.

 

 

از آنجایی که تفریح یکی از حلقه‌های جامعه ایران است، بعضی از مردم از هر فرصتی برای بیرون رفتن از خانه و حضور در جمع استفاده می‌کنند. از مشتری‌هایی که با شنیدن وعده تخفیف مقابل یک فست‌فود صف کشیده‌اند گرفته تا جمعیتی که برای تماشای مراسم اعدام جمع شده‌اند، همه به دنبال وقت‌گذرانی هستند و برای حضورشان دلایل مختلفی مطرح می‌کنند.

بعضی خانواده‌ها به کوه، پیک‌نیک، سینما، پارک، پیاده‌روی، پاساژگردی، می‌روند، برخی نیز با دیدن تبلیغ یک فست‌فود که به مناسبت سه سالگی خود ساندویچ‌هایش را ۳۰ درصد ارزان‌تر می‌فروشد لباس می‌پوشند و سوار اتومبیل می‌شوند و در مراسمی که برگزار شده شرکت می‌کنند و در آنجا هر آنچه می‌بینند و می‌شنوند کف می‌زنند.

هرچند تبلیغات اینستاگرامی مشابه ویدئویی که شاهد هستید فراگیر و همه‌پسند نیست، اما باید پذیرفت که این نوع محتوا اتفاقا با ذائقه و سبک زندگی قشر بزرگی از جامعه هم‌خوانی دارد و گسترده نفوذ آن در شبکه‌های اجتماعی نیز هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

آن دسته از صاحبان کار و کسب هم که حرف تازه‌ای برای گفتن ندارند و در عرصه رقابت احساس واماندگی دارند، به تبلیغات‌چی‌های اینستاگرامی پناه می‌برند و حاضرند دست به هر اقدامی بزنند تا مشتری‌هایشان بیشتر شود.

در مقطع حساس کنونی که جامعه با موضوعات سیاسی و اقتصادی بی‌شماری دست در گریبان است و عدم پاسخ‌گویی دولت نیز بی‌سابقه بوده، بسیاری از مردم جز خوردن تفریح دیگری را نمی‌شناسند، پس ظهور و گسترش امپراطوری خوراک‌خوری‌های نامتداول پدیده‌ای است که باید به آن عادت کنیم.

خبرها